Tuesday, October 31, 2017

Perjalanan dengan Shaklee

shaklee, vision board, big why


Saya kenal Shaklee dari sblm kahwin lagi. Mula makan Shaklee masa pantang anak pertama. Seterusnya mmg saya makan je Shaklee sampai terbuka nak jd member utk berpantang anak kedua.


Bila dah nampak kebaikan yg saya dpt, saya mula terpk kenapa tidak saya kongsikan kebaikan yg saya dapat dgn semua org dgn niat org lain pun mendapat manfaat yg sm spt mana sy dapat. Xnaklah baik sorg2 je, xnaklah sihat sorg2 je kan.

Dari situ saya mula terpk di samping kongsi kebaikan Shaklee, saya boleh gak dapat income dari Shaklee. Boleh gak tambah pendapatan sikit2 dgn Shaklee.



Bermulalah sharing saya ketika mengandung anak ketiga. Barulah nak kenal org2yg berjaya dalam bisnes Shaklee. Kenal dgn pengasas Supermom. Tahu ttg rank dlm bisnes Shaklee.


Masa mula2 mmg saya pk saja2nak share, klu ada org nak beli, belilah. Xde target apa.
Tp bila dah selalu didedahkan dgn kejayaan org2 yg berjaya dlm Shaklee, saya mula rs saya nak juga berjaya dengan Shaklee.

Lebih2lagi bila saya perlu tambah pendapatan saya utk kelangsungan hidup saya sekeluarga sekarang.

Bila kita ada BIG WHY?? baru saya rs saya perlu push. Kena ada target. Nak berjaya, kena perlu usaha keras dan ISTIQOMAH. Jgn byk alasan.

Kalau org tnye so hasil dr shaklee dapat buat apa? Alhamdulillah dptlah memberi lebih pd anak2 dan jgn pernah lupa utk bersedekah dr hasil Shaklee.

Insha Allah saya harap dgn Shaklee saya boleh mncapai Vision Board saya.

Hidup perlu ada matlamat. Kena berani. Baru kita boleh berjaya dan menggenggam impian.

Terima kasih Allah krn buka mata hati dan minda saya utk mnjadi yg lebih baik.
Moga Allah sentiasa merestui saya.


Mahu membeli Vitamin Shaklee dgn saya, boleh hubungi saya seperti di bawah;


Hubungi saya:
Jumaati Binti Ahmad
SID: 1206505
WA: 012 223 9261 atau klik sini http://vitaminsihatcantikmeru.wasap.my
Email: jumaati.ahmad@yahoo.com
FB: Jumaati Ahmad
FB Page: Vitamin Sihat dan Cantik Meru

IG:jumaatiahmad

No comments:

Post a Comment